Fredag 1 Juni 2012

Inlägget publicerat 2012-06-02 / klockan 00:28:27   Tillbaka upp
Helt galet att vi redan är inne i juni månad. Snart dags för semester och allt. Känner paniken komma sakta men säkert, vi har ju inte ens bestämt vart vi ska åka och ännu mindre bokat nåt. Åh det hade inte alls varit dumt om allt varit klart redan. Äh strunt samma, jag älskar att vara impulsiv, så det löser sig nog. Någonstans hamnar vi i alla fall ;) några dagar hos mamma och co har vi i alla fall bestämt oss för ( måste ju plocka lite svamp ;) ), sen får vi se vart det bär av. Kan tänka mig göteborg, smögen, danmark bl a.

Här hemma är det alldeles tyst. Barnen sover sedan flera timmar tillbaka och J jobbar natt. Endast jag är vaken. Härligt med lite egentid framför datan ;) Ska spana in lite nya fräscha sommarkläder. Behöver uppdatera min garderob igen. Det var ett tag sedan sist.

Har slarvat med kameran de senaste dagarna, så jag lånar jasmines bild :) hon har tagit många fina bilder. Så duktig min lilla tjej ♥



Anonym

du har väl inte glömt att delta i helgens sweetie? Om du har det så är det bra, annars kan du klicka på länken ochh delta! :D

http://fotokobran.se/2012/june/helgens-sweetie.html#comment

2012-06-02 » 21:58:49 » URL: http://fotokobran.se


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: