Fredag 29 Juni 2012

Inlägget publicerat 2012-06-29 / klockan 23:41:20   Tillbaka upp
 
 
 
 
 
Denna fredag har varit fylld med massa bak, städ, tvätt och promenad. Har precis satt mig ner i soffan för första gången idag. Härligt med en fullspäckad dag. Utanför pågår värsta ovädret. Himlen lyser konstant av värsta åskovädret och regnet öser verkligen ner där ute. Hoppas att det går över fort! Gillar inte alls när det åskar såhär mycket :( Det dånar och smäller utav bara tusan. Det var länge sen jag var med om ett sånt här oväder. Ska försöka se en film  och gosa ner mig under täcket i soffan och bara njuta en stund innan det är dags att gå och lägga sig. Även om det är helg får man ju inte direkt någon sovmorgon eftersom barnen vaknar vid samma tid varje dag ♥
 
 
 
Baren hjälpte mig att baka en chokladkaka och bullar. Körde en fusk variant idag, halvfabrikat fick det bli. Halva priset på coop så jag laddade upp med bullar, morotskaka och chokladkaka. Jag kan ju själv inte smaka utifall att det är ätbart ;) men barnen mumsade i sig för fullt så jag antar att det var gott.
 
 
 
                                                               Mina ögonstenar ♥♥♥


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: