Lördag 16 Juni 2012

Inlägget publicerat 2012-06-16 / klockan 23:41:23   Tillbaka upp
Mysdag tillsammans med hela familjen fyllde denna lördag. Grillat och promenerat, fixat och donat här hemma. Skönt att få i ordning hemmet. Imorgon hoppas vi på att det inte bjuds på regn så vi kan åka iväg och hitta på någonting utomhus. Måste ju passa på och göra lite utflykter när J väl är hemma, då det inte hinns med i veckorna när jag är själv med barnen. Eller själv är jag väl inte hela veckorna, men han åker tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällarna, så då går det ju inte att åka iväg direkt ;)

Alla sover här hemma förutom jag, otippat! haha sann nattuggla. Men ska nog faktiskt försöka lägga mig snart. Känner att ögonlocken börjar bli tunga. Regnet smattrar mot rutan så det är ju egentligen perfekt för att krypa ner under täcker framför en film, men det känns som det är alldeles för sent. Då skulle det inte ens vara någon idé att lägga sig. Om jag känner Neo rätt så vaknar han runt sex - sju tiden.

 

 

Finaste Jasmine har jag knappt sett röken av sedan lovet började. Nej, att hänga med kompisarna ligger högre i kurs än att hänga med morsan ;) haha förstår henne dock.

 

Lilla Neo lyckas få i sig några droppar mer innan han vänder den upp och ner :/ brukar vara en stor pöl under stolen när han väl lyckas tömma den. Huvudsaken att han är nöjd och håller sig sysselsatt några minuter så man hinner laga lite mat :)

 

 




Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: