Måndag 4 Juni 2012

Inlägget publicerat 2012-06-04 / klockan 23:39:36   Tillbaka upp
Ny vecka nya tag :) Nu jäklar ska jag ner under 60 sträcket. Har legat still ett tag på vågen så nu är det ännu hårdare tag. Inget fuskande för min del ;) Mitt mål är 58 kilo och det ska jag bara klara. Har 3 kilo kvar så detska jag bara klara av :) Långa promenader och strikt lchf kost väntar i juni månad. Brukar ju gå 5 km på förmiddagarna och 5 km på eftermiddagarna. Ganska lagom, beror ju lite på vilket humör de små är på ;) har de senaste dagarna trotsat regn och rusk och gått i alla fall.

Testade nåt nytt till middagen idag. Shirataki nudlar, innehåller bara 0,4 g kolhydrater. Måste säga att de var helt ok. Till dessa serverades det korvstroganoff. Ibland kan det vara gott med nåt annat än bara grönsaker. Måste lägga en ny beställning på nätet. Likaså carb zone brödet börjar ta slut.

Supersmarriga middagen...ska beställa hem ett lager med nudlarna och pastan. Perfekta tillbehör att ha hemma i skafferiet.



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: