Promenad i stan

Inlägget publicerat 2012-06-05 / klockan 13:02:36   Tillbaka upp

Den blå skolan

 

Fick bli en promnad genom stan idag. Passade på att ta lite kort i området där vi bor. Har inte tänkt på att gjort det tidigare. Blev i alla fall en timmes promenad nu på förmiddagen. Småttingarna vilar lunch och jag passar på att njuta av en kopp kaffe i lugn och ro. Härligt! Sen måste vi ge oss iväg och handla lite mat. Kylen gapar tomt igen ;) brhöver fylla på den så man får tillbaka inspirationen till att laga mat. Har ingen aning om vad jag ska tillaga till middagen. Ibland önskar jag att man hade en veckomatsedel, tänk vad skönt att veta i förväg vad man ska laga. Lite trist ibland dock om man är sugen på nåt helt annat. Tror nog att jag ska svänga ihop en chili con carne idag. Jasmines favorit :) dock utan bönor för mig och J, men de kan man väl bara peta bort sen. Hoppas ni får en fin dag med förhoppningsvis lite sol och värme ♥

 

 

Fontänen på torget som Leila är helt tokig i. Så fort hon ser den utbrister hon bada, bada!! haha försöker förklara varje gång att hon kan inte bada i den. Inte lätt att förstå när man är liten ♥

 

Hasse & Tage museet och runt hörnet finns sveriges "minsta" bar...haha den är verkligen pytteliten :)

 

 



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: