Fredag 23 Mars 2012

Inlägget publicerat 2012-03-23 / klockan 22:41:42   Tillbaka upp




Vilket fint vårväder vi har haft idag, typ 17 grader :) gick på stan en sväng och njöt av en lång härlig pw. Nu känns det att det är vår, så imorgon är det verkligen dags för vårstädning här hemma. Putsa fönster, byta gardiner ja hela kittet. Nu jäklar ska det bli ljust och fräscht här hemma. Behöver åka iväg och handla lite blommor också. Fönsterbrädorna gapar tomma :( jag är ju som sagt ingen hejare på att hålla blommor vid liv, hur mycket jag än vattnar och håller koll?! Vet inte varför jag misslyckas. Har helt enkelt inga gröna fingrar! Om man ska se det ur ett positivt perspektiv så förnyar jag rummen oftare med olika blommor ;) Hoppas ni får en härlig fredagskväll! Själv ska jag lägga mig i soffan och bara slappa :)


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: