Våfflor i solen

Inlägget publicerat 2012-03-26 / klockan 00:22:41   Tillbaka upp
Superhärlig dag tillsammans med vänner och familj ♥ Ett bättre avslut på veckan hade vi inte kunnat fått. Lyxade med lite våfflor, grädde och sylt idag. Åh så gott det var. Har inte alls dåligt samvete för att jag fuskade. Ställde mig på vågen idag :)) - 9 kg. Helt underbar känsla! så jag var helt klart värd ett par våfflor ;) Leila tyckte också att det var en hit, så det får jag göra fler gånger till henne. Hon är ju annars lite kräsen gällande maten, måste hon fått från sin mamma..hehe. Ska faktiskt gå och lägga mig nu. Ja jag vet?! Inte likt mig, klockan är ju bara barnet..Men jag är verkligen toktrött!


Neo njöt av att få vara utomhus och busa idag ♥

sejla

nå vad söt <3

2012-03-29 » 16:27:17 »


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: