Våren är här

Inlägget publicerat 2012-03-03 / klockan 01:32:31   Tillbaka upp
Våren har kommit och det är helg! Kan inte blir bättre. 10 plusgrader och helt vindstilla var det idag, så härligt! Solen brände så härligt på mina kinder. Åh vad jag älskar den här årstiden. Nu hoppas vi bara på att det inte blir nåt bakslag, med en massa snö eller nåt. Vore ju lite trist. Annars ar haft lite fredagsmys här hemma idag. Bara tagit det lugnt och njutit. Längtar dock efter godis :)) men tog en bit 86% choklad till kaffet och det mesta suget stillades ;) är så nöjd att jag klarat mig så långt. Inget socker och inget godis eller kolhydrater. Saknar mest bröd och pasta. Just till frukost är det så himla gott med en macka till kaffet, men jag får nöja mig med mina finn crisp så länge ;) Hoppas ni haft en fin fredag och att ni får en fortsatt underbar solig helg!



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: