Fredag 25 Maj 2012

Inlägget publicerat 2012-05-26 / klockan 01:00:36   Tillbaka upp
Vilket underbart fredagsväder det har bjudits på idag :) vi spenderade den mesta tiden utomhus, man vill ju inte vara inne och gå miste om solen och värmen heller. Hann också med att göra lite fredagsfint här hemma och passade på att köpa lite nya fräscha blommor att pryda borden med. Fick bli rosor, mina favoriter :) och som vanligt kunde jag inte bestämma mig för vilken färg jag skulle köpa så det fick bli både vita och rosa. Typiskt mig ;)

 

 




Nu laddar jag inför morgondagen. Barnens dag på tosselilla ( skånes nöjespark) så det blir en heldagsutflykt tillsammans med familjen...Mys ♥ Kommer bli en fullspäckad dag med karuseller, bad, grillning och massa annat skoj. Och senare blir det eurovision song contest för hela slanten :)



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: