Onsdag 16 Maj 2012

Inlägget publicerat 2012-05-17 / klockan 00:14:11   Tillbaka upp
Dagen började med en fika med fina C ♥ sen var det tänkt att jag skulle ta den dagliga pw med barnen, men regnet öste ner där ute, så vi hoppade över den på förmiddagen. Men vi hade sådan tur för efter middagsluren så sken solen så härligt igen, så jag var bara tvungen att ge mig ut :) så skönt att få röra på sig och få frisk luft. Passade på att handla hem lite mat inför helgen och så. Hade totalt missat att det är kristi himmelfärd med röd dag och klämdag :) trevlig överraskning. Så förhoppningsvis får vi lite sovmorgon här hemma imorgon.

Min fina lilla tjej hänger ofta i hallen i hopp om att få gå ut. Hehe.. springer konstant runt med sina skor och säger gunga gunga. Vem kan motstå att ta med henne ut och gunga lite? Inte jag i alla fall :))

Riikka

ja, verkligen sån himla fin tjej du har Madde!! Alla ungarna är gör söta!!! Kram i mängder!!!

2012-05-23 » 22:00:43 »
Madde

Åh tack fina Riikka <3 Kramar i mängder till er med!

2012-05-23 » 23:51:01 » URL: http://mammastrehjartan.blogg.se/


Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: