Sjukling....

Inlägget publicerat 2012-05-22 / klockan 23:34:00   Tillbaka upp
Har en febrig liten prins här brevid mig i soffan. Kom från ingenstans i natt och har hållt i sig hela dagen :( lilla plutten.. Avskyr när de små liven är sjuka. Hoppas på att febern är bortblåst när vi vaknar imorgon så vi kan ha en heldag ute. Vågade inte vara ute alltför mycket idag när det var så varmt. Vilken sommarvärme vi har haft idag!

Hade tänkt titta på en film, men med en utebliven nattssömn orkar jag inte längre hålla upp ögonen. Så nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig och hoppas på några timmars sömn. Att jag lägger mig före tolv hör inte till vanligheten ;) som den nattuggla jag är. Men ibland får man göra undantag ♥

Inte lätt att vara liten och sjuk ♥



Namn:

Mail:

Blogg/Url:

Din kommentar: